Veri Merkezi Katma Değerli Bakım Hizmetleri

Veri merkezleri kritik altyapı sistemlerinin performansı direk olarak IT üstyapı sistemlerinin performansını etkilemektedir. Bu sebepten dolayı en az üstyapı sistemleri kadar altyapı sistemleri de kritik durumdadır. Altyapı sistemlerinin periyodik bakımları, arızaya müdahale zaman ve kalitesi veri merkezi iş hedeflerini en üst noktaya taşıyacak en önemli unsurlardandır. Bu bakımlar ve iyileştirmeler katma değerli hizmetler olarak adlandırılmaktadır. Aşağıda bu hizmetler ana başlıklar altında sıralanmıştır.

Temel Hizmetler

Periyodik Bakımlar

Arıza ve Acil Durum Yönetimi

7x24 Çağrı Merkezi

Kontrat Yönetimi

Dış Kaynak Hizmetleri

Katma Değerli Özel Hizmetler

Organizasyon Yönetim Danışmanlığı

Altyapı Yönetim Sistemleri Danışmanlığı (BMS/PMS/DCIM)

Veri Merkezi Altyapı Audit (Bütünsel Denetim)

Veri Merkezi Altyapı Check-Up (Detaylı Ölçüm ve CFD Analizi)

Enerji Optimizasyonu Çalışmaları

Kapasite Yönetim Danışmanlığı

Fiziksel Güvenlik Danışmanlığı

Periyodik Veri Merkezi Risk Analizi Danışmanlığı

Uzman Mühendislik Destekleri

Veri Merkezi Kritik Test Çalışmaları

Satın Alma Süreci Teknik Desteği (Şartname, proje vs.)

Envanter Yönetimi