Veri Merkezi
Elektromekanik Altyapı Uygulamaları

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut

Veri Merkezi
Yönetim Yazılımları Uygulamaları

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut

Veri Merkezi
Rack Kabinet
Uygulamaları

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut

Veri Merkezi
Beyaz Alan Fiber ve Bakır Altyapı Uygulamaları

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut

qodef-fullwidth-slider

Profesyonel Veri Merkezi Tasarım Servisleri

Müşteri iş hedeflerine odaklanarak mevcut alanların durum analizi ve kazanılan tecrübeler, tercihler, kısıtlar göz önüne alınacak şekilde müşterinin yeni bilgi işlem altyapısı planlamasını ve tasarımını yapma çalışmasıdır. Bu çalışmada müşterinin sahip olduğu yerleşim ve kısıtları, ileriye dönük plan ve hedefleri, standartlar ve tavsiyeler, IT değişim eğilimleri mutlaka çalışmaya katılacaktır.

qodef-fullwidth-slider

Profesyonel Durum Analizi Servisleri

Bir veri merkezi veya network altyapısının ihtiyaca göre optimizasyonu ve istenen yeterliliğe sahip olup olmadığının denetlemesini sağlayacak anlamlı ölçmelerin yapılması ve alınan ölçüm sonuçlarını baz alarak müşterinin anlayabileceği ve karşılaştırma yapacağı formatta raporun sunulması şeklindedir. Ömür döngüsünde ilk hazırlanma ve en son optimize etme süreçleri içinde yer alır.

qodef-fullwidth-slider

Veri Merkezi Test ve Devreye Alma Servisleri

Veri merkezi altyapı sistemlerine ait bakım ve arıza senaryolarının gözlemlenerek sistemlerin ve personelin bu durumlara hazır edilmesi önceden yapılacak test ve devreye alma senaryoları ile gerçekleşmektedir. Veri merkezi altyapı sistemleri tek tek test edildiği gibi bir bütün halinde de test edilmelidir. Bütünleşik sistem testi yeni yapılacak veri merkezlerinde aktif sistemler çalışır hale gelmeden önce bu sistemleri taklit eden sahte yükler kullanılarak yapılmaktadır. Bütünleşik sistem testi mevcut veri merkezleri için de yılda bir sefer planlı olarak yapılması işletme güvenilirliği ve doğabilecek hataları önceden görebilme olanağı sağlayacaktır.

qodef-fullwidth-slider

Uptime Institute Sertifika Programları Danışmanlık Servisleri

Veri merkezi altyapı sistemleri Uluslar arası bağımsız bir kurum olan Uptime Institute (UI) tarafından derecelendirilir. UI tarafından derecelendirme ve sertifikalandırma tamamen tavsiye niteliğinde olup bir veri merkezi için zorunlu değildir. Veri merkezine sahip kurumlar kalite, prestij ve sürdürülebilir bir operasyon gibi sebeplerden dolayı veri merkezi salonlarına Tier-1,2,3 ve 4 seviyelerinde sertifika almaktadırlar. Sertifika süreçlerinde UI isterleri ile veri merkezi sahibi arasında güçlü bir iletişim zaman kayıplarını azalttığı gibi kaliteyi de arttıracaktır. Bu Sertifikaları almak isteyen veri merkezi sahiplerine aşağıdaki konular dahilinde danışmanlık servisleri verilmektedir.

qodef-fullwidth-slider

Veri Merkezleri Katma Değerli Bakım Hizmetleri

Veri merkezleri kritik altyapı sistemlerinin performansı direk olarak IT üstyapı sistemlerinin performansını etkilemektedir. Bu sebepten dolayı en az üstyapı sistemleri kadar altyapı sistemleri de kritik durumdadır. Altyapı sistemlerinin periyodik bakımları, arızaya müdahale zaman ve kalitesi veri merkezi iş hedeflerini en üst noktaya taşıyacak en önemli unsurlardandır. Bu bakımlar ve iyileştirmeler katma değerli hizmetler olarak adlandırılmaktadır. Aşağıda bu hizmetler ana başlıklar altında sıralanmıştır.

150

Mutlu Müşteri

50

Kontrat Yönetimi

20

Veri Merkezi Dizaynı

235

Tamamlanan Proje

7/24 Hizmet Vermekteyiz!

Kesintisiz hizmet ve iş sürekliliği için uzman kadromuzla bakım ve işletme hizmeti vermekteyiz.

İletişim

Garanti ve Bakım Hizmetleri

Veri merkezleri kritik altyapı sistemlerinin performansı direk olarak IT üstyapı sistemlerinin performansını etkilemektedir. Bu sebepten dolayı en az üstyapı sistemleri kadar altyapı sistemleri de kritik durumdadır. Altyapı sistemlerinin periyodik bakımları, arızaya müdahale zaman ve kalitesi veri merkezi iş hedeflerini en üst noktaya taşıyacak en önemli unsurlardandır. Bu bakımlar ve iyileştirmeler katma değerli hizmetler olarak adlandırılmaktadır. Aşağıda bu hizmetler ana başlıklar altında sıralanmıştır.

Periyodik Bakımlar

Detay açıklama girilecektir.

Acil Durum Yönetimi

Detay açıklama girilecektir.

7/24 Çağrı Merkezi

Detay açıklama girilecektir.

Kontrat Yönetimi

Detay açıklama girilecektir.

ITPS Slogan Girilecektir

Detay açıklama girilecektir.

Detay Bilgi

Çözüm Ortaklarımız